خانم محمدی

 

الان ساعت 12:258دقیقه ی روز 22اسفند سال 1391وآخرین جلسه شیمی در این سال است که من با کلاس شما دارم و خدا رو شکر می کنم که این روزها به پایان رسید چرا؟

چون قبل از ورود به کلاس شما دقیقه ها رو صرف این موضوع کردم که امروز کلاس را چگونه کنترل کنم ؟!!!آنتروپی شما را کاهش دهم البته این موضوع تنها مربوط به این جلسه نیست تقریبا تمامی جلسات این وضعیت هست.امروزکه دیگر نور علی نور است بارها موقع اذیت کردن شما از لحاظ حرف زدن گویا تمامی خونتان از طریق قلب به زبانتان پمپ میشوددلم می خواست کلمات و جمله هایی از روی عصبانیت بگویم مثل(وعه،پعه، الهی......و......و....)اما دلم نمی آمدوتنها به گفتن کلمه "اصغری" اکتفا می کردم و به درس خواندن بودنتان دلم را خوش می کردم.به هر حال امسال هم رو به پایان است و آنچه می ماند خاطره های ماندنیست از این ایام!

امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق ،موید وسربلند باشید.سال نو بر شما مبارک.کدورتها را از دل دور کنید. اشتباهات دیگران را ببخشید نه به خاطر اینکه سزوار بخششند بلکه چون شما سزوار آرامشید

محمدی دبیر شیمی

21/12/91  



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت23:47---4 فروردين 1392
بچه ها من به جای خانم محمدی بهتون میگم که خانم محمدی دیگه ناراحت نباشه!وعه،پعه،الهی گلوهاتون درد بگیره!


خانم محمدی کافی مونه؟پاسخ:یسنا من دیگه میرم بایییییییییییییییییییی. حالا بعدا خودم مطلب میذارم،فقط اگه اسمم درست شد خبرم کن؟ تورو مولا زود جواب بده!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:,

] [ 23:25 ] [ یسنا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

سایت <a href=عاشقانه 98 لاو" src="http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/98love%20logo.gif?1339128121" style="width: 100px; height: 100px;" title="سایت عاشقانه 98 لاو" />

98love